Babymatkurs i Tromsø - og resten av landet




























Det er ikke ofte jeg holder babymatkurs i Tromsø, men det skal jeg neste mandag, 5 september. Det ser ut til at det kommer en del folk til barseltreffet på St. Elisabeth, så det gleder jeg meg til!

Om du ikke bor i Tromsø eller andre byer hvor vi holder jevnlige kurs, så er det mulig å bestille både kurs og foredrag. Vi finner alltid et lokale om interessen er der:) 

Ta kontakt på mobil: 48259233, eller send en e-post: bestilling@margitvea.no

Margit Vea AS tilbyr også privat telefonkonsultasjon. Du kan sende forespørsel på e-post, så gjør vi en avtale: bestilling@margitvea.no

Priser:
15 min: kr. 350,-
20 min: kr. 500,-
30 min: kr. 600,-
45 min: kr. 800,-
60 min: kr. 950,- 


Hjemmebesøk:
Vi kommer hjem til dere privat om vi har kursholder i nærheten.
Pris: 2500. Ta kontakt på e-post: bestilling@margitvea.no